Thursday, November 25, 2010

Kostüümidraama

Paar nädalat tagasi saabus lapsuke koolist teatega, et 25. novembril on kadrikarneval. Küsisin siis ettevaatlikult, et kas kostüümi on ka vaja ja nii. No siis muidugi selgus, et on. Kassikostüümi. Ja et on kadrikareval, siis valge kassi kostüümi.
Iiiiik!
Ärge kunagi küsige küsimusi, mille puhul te pole päris kindlad, et vastust kuulda tahate...
Aga tegu tehtud, sõna lendu lastud ja meeltesegaduses lapsukesele lubatud.

Niipalju suutsin endale siiski kindlaks jääda, et mingist karvasest asjast ma seda tegema ei hakka. Tuleb karvutu kass seekord.
Oravanahka õmmeldes oli terve elamine karvu täis.

From käsitöö

See vasakpoolne on minu oravake.

Kuna aga kassid ja oravad on sarnased loomad, eksole, koukisin kapipõhjast välja oravanaha lõike. (Ja ma oleksin olnud suures hädas kui oleksin võtnud kuulda mõistuse häält ja lõike minema visanud tookord. Arvates, et ega ma rohkem oravanahku ikka õmblema ei pea). Ajasin oravanaha lapsukesele selga (jajaa, see on mõistagi alles. Rekvisiitide kohvris.) ja sain teada seda, mida oligi arvata, et kasvamine on toimunud ainult pikkusesse, mitte laiusesse. Lapsevanemana teeb see mind mõnevõrra murelikuks, aga tol hetkel tundsin siirast rõõmu sellest, et lõiget oli vaja ainult pikemaks, mitte laiemaks joonistada.

Et karnevaliriideid kantakse umbes üks kord, siis on nende peal hea õmblemist harjutada. Sest mul näeb sisemine pool ikka nurjatu välja ja ma arvan, et ma kasutan töövõtteid, mida klassikaline õmbluskunst ette ei näe.

Igatahes valmis ta sai. Pildid on sellised sellepärast, et modell püüdis võtta samu poose kui kass. Magav kass, mitte surnud kass nagu teise pildi järgi võiks arvata.





Hommikul kohmas laps, et ta loodab, et ta teistest liiga erinev pole. Mismõttes, uurisin. Et kui teised on lihtsalt kadrijooksmisriietes... Ja nagu sageli juhtub, oli ka seekord lapsukesel õigus. Tõepoolest oli ta olnud ainus, kel sedasorti kostüüm. Aga õnneks saime draamata, ise ta sellist tahtis...

2 comments:

  1. Viimasele pildile on ühed võimsad jalalabad sattunud. Arvatavasti ka optika moonutab.

    ReplyDelete
  2. nuuh kass, mis kass - sile sfinks:)
    tubli oled!
    kassid söönud ja oravad rahul:P

    ReplyDelete