Sunday, October 30, 2011

Sokid ja riiulid

Septembri alguses käisin natuke Portugalis. Et see üks kauge koht on ja reis sinna tubli pool päeva kestab, võtsin kudumise ligi. Minnes ikka kudusin, aga kohapeal oli olemine nii tegus, et kudumiseks mahti polnud ja tagasi tulles oli keha nii väsinud ja muljeid nii palju, et kogu tagasitee läks aklimatiseeumisele. Mitte et seegi oleks kuigi edukas olnud. Igatahes sai seal alustatud ja kodus edasi kootud üks sokk. Aga pahkluu ümber jäi kuidagi lotendama teine, ei meeldinud mulle see.



Neljapäeval oli tegus seminaripäev. Hommikul kell 10 lõin silmad üles ja õhtuks oli jälle pool sokki valmis. Kui mul tuleb käed rüpes pikalt istuda ja kuulata, siis ma jään lihtsalt magama. Kudumine aitab, käed on töös ja hoiavad vaimu ka vähe virgema. Sel korral teadsin ka pahkluuni jõudes ettevaatlikum olla, mu meelest istub teine paremini kui esimene.




Mis kokkuvõttes tähendab, et kaks poolikut sokki on ikka parem kui üks poolik sokk, eksole. Et ilmateade veel väga kohe väga külma ei luba, siis on vast nende vormistamiseks natuke aega.



Aga pole ma ka ainult jalad seinal logelenud. Eile värvisin juba suvel laiali lammutatud tooli tükke...



... ja kasutasin viimast kaunist sügisilma välitöödeks. Ehk lihvisin rõdul tulevase esikuriiuli plaate...



... ja õhtul tegin duširuumist maalritöökoja, kus plaadid üle peitsida.



Ma jätkuvalt ei armasta männipuitu. Metsana on mänd palju ägedam kui puitdetailina. Vastikult pehme ja kollane. Aga ma väga loodan, et lähiajal saabub päev kui ma leian endas jõudu ja pealehakkamist need jupid ka teistkordselt üle peitsida. Ja õlitada. Ja küll siis algab aega...

No comments:

Post a Comment